Известие

Collapse
No announcement yet.

Всичко за Alfa Romeo 149 (Giulietta)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ...
    Last edited by pooh; d.m.y г., 12:11.

    Comment


    • сега го тествах
      няма вариант педала на Браво да застане по този начин

      ----------------------------
      FIAT Bravo във Facebook

      Comment


      • Първоначално публикувано от Sev Покажи съобщение
        сега го тествах
        няма вариант педала на Браво да застане по този начин
        Защото не си 140 кг шваба, с 48 размер обувки
        Я почни да ядеш винервурстове, да жулиш бира и след 3 месеца и ти ще го строшиш
        Тоя педал прилича и на моя, но трябва да си го поставиш като цел, да се мотивираш и да използваш всичката си сила, за да успееш да направиш подобна простотия
        sigpic

        Comment


        • Ясно се вижда че е дефект. Просто ромото на педала е меко и се огъва. Ако беше от метал нямаше да има такъв проблем. А по отношение на гернаците не мисля че е редно да ги плюете, защото хората имат задълбочен подход и изледват всичко- така трябва. Хубаво че са го открили сега докато модела стартира продажби и ще може лесно да се отстрани.
          Alfa Romeo 156/1.8 T.S/ 144 h.p.

          Comment


          • Първоначално публикувано от B. Stamatov Покажи съобщение
            Ясно се вижда че е дефект. Просто ромото на педала е меко и се огъва. Ако беше от метал нямаше да има такъв проблем. А по отношение на гернаците не мисля че е редно да ги плюете, защото хората имат задълбочен подход и изледват всичко- така трябва. Хубаво че са го открили сега докато модела стартира продажби и ще може лесно да се отстрани.
            Немога да разбера за каквъв дефект говорим.
            Нали се сещате ,че с мойте 120 кила ,ако напъна волана и ще ми остане в ръцете.Това излиза че е дефект,защото не са го измислили как си трябва.
            Ако пуснем една тема във Фиат Форума където има многоооо стилота ,а вече и Бравота,дали някой от тях има този проблем.Въобще досега дали има случай на проява на този дефект,а на откъснат волан ?
            Сигурно ако дърпам и топката на скоростния лост на горе ще ми остане в ръката,което на практика е много опасно ,защото как ще изключа от скорост докато карам с 200.
            Всъщност сега като се замисля това може и да се окаже дефект ,за автомобилите ,чеиито шофьори натискат едновременно гас и спирачка.

            Абе шантава работа са тея коли.Ако беше Голф това нямаше да е дефет ,а някаква супер екстра или хич нямаше да чием за нея.Автопроизводители връщат автомобили с проблеми в еърбеци ,в колектори,инжекциони и кво ли не,а пичовете се чудят как да счупят хубавата кола.
            Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

            Comment


            • ...
              Last edited by pooh; d.m.y г., 12:10.

              Comment


              • преведи за онези дето незнаят какво пише с няколко свой думи..
                Spin City!

                Comment


                • направили са собствени тестове
                  за да се случи това трябва са приложи усилие от 28 кг и то странично
                  средностатистически шофьор прилага усилие от 4-5 кг
                  въпреки това колата е оборудвана с “brake override system”
                  т.е. даже и педала да "запецне" , при натискане на спирачката колата приема като върховна командата за спиране

                  ----------------------------
                  FIAT Bravo във Facebook

                  Comment


                  • дали е така ? как тогава успява да се ползва газ спирачка едновременно ?
                    sigpic
                    днес съм в почивка ---

                    Comment


                    • пише че системата се задейства при скорост над 5км/ч
                      също пише че тази система се прилага и при други автомобили от групата
                      но кои точно, може да гадаем

                      ----------------------------
                      FIAT Bravo във Facebook

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Sev Покажи съобщение
                        пише че системата се задейства при скорост над 5км/ч
                        също пише че тази система се прилага и при други автомобили от групата
                        но кои точно, може да гадаем
                        С педали на газта drive by wire по принцип не може да се натискат едновременно газта и спирачката - спирачката винаги има пълен приоритет.

                        Само при някои спортни режими на колите с механична трансмисия (сещам се за режима Sport+ при BMW) и ПРИ ИЗКЛЮЧЕНО ESP спирачката може да се натиска едновременно със газта.
                        Volvo XC90 D5 '06
                        Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                        Lancia Ypsilon 1.2 '00



                        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                        ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                        ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                        Comment


                        • ахам

                          не съм пробвал с включен вдц/есп дали става на алфонсо

                          ше пробвам и ще докладвам
                          sigpic
                          днес съм в почивка ---

                          Comment


                          • Демек за да се огъне така педала,трябва да натискаш адски силно на една страна,за да се заклещи на този ограничител-малко съмнително ми се струва как ще го изкривиш настрани,като дори при рязко подаване на пълна газ-да "завариш" газта до долу-пак няма как да изплъзне чак толко настрани.По скоро ако при спряла кола,нощем правиш някакви упражнения с някоя гражданка може да се случи подобно нещо
                            Alfa 155 1.7,1.8 ex
                            Alfa 166 2.4 3 ex
                            155 1.8 MY 95 sport

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Sev Покажи съобщение
                              направили са собствени тестове
                              за да се случи това трябва са приложи усилие от 28 кг и то странично
                              средностатистически шофьор прилага усилие от 4-5 кг
                              въпреки това колата е оборудвана с “brake override system”
                              т.е. даже и педала да "запецне" , при натискане на спирачката колата приема като върховна командата за спиране
                              Абе ще си дойдем на думата за дебелия германец и винервурстите

                              При мен (147 ФЛ) не може да натискаш спирачка и газ едновременно, пробвано е
                              Дори и с изключен ASR пак не може ... проверено вече

                              Май няма да си купувам Жулиета, аз съм 106 кг
                              sigpic

                              Comment


                              • http://www.youtube.com/watch?v=5fn2y...layer_embedded

                                ----------------------------
                                FIAT Bravo във Facebook

                                Comment

                                Working...
                                X